הצהרת נגישות

קבוצת מאפיות ברמן נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

 

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בקונדיטוריות ברמן הממוקמות ברחבי הארץ


הקונדיטוריה ברחוב שרי ישראל
15, ירושלים

  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בחנות
  • קיימים 10% מושבים נגישים באזור הישיבה
  • קיים רצף גישה דרך הכניסה הכולל רמפה בכניסה לחנות.
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.


הקונדיטוריה ברחוב אגריפס
42, ירושלים:

  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים 10% מושבים נגישים באזור הישיבה
  • קיים רצף גישה דרך הכניסה הכולל רמפה בכניסה לחנות
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.


חנות המפעל ברחוב בית הדפוס
26, ירושלים

  • קיימות חניות נכים.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה הכולל רמפה בכניסה לחנות.
  • קיימות עמדות נגישות הכוללות דלפק נגיש לקבלת שירות.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים 10% מושבים נגישים באזור הישיבה.
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.


הקונדיטוריה ברחוב רבי עקיבא
54, בני ברק

  • קיימות עמדות נגישות הכוללות דלפק נגיש לקבלת שירות.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בחנות.
  • קיימים 10% מושבים נגישים באזור הישיבה.
  • קיים רצף גישה דרך הכניסה הכולל רמפה בכניסה לחנות.
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.

 

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש  – אנו נוהגים לקיים הדרכות לעובדי המאפיה והקונדיטוריות להכרת תחום
    הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש –  המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות הטלפוני של ברמן בטלפון: 02-6522241
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר–  קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
    פנייה באמצעות "צור קשר" באתרwww.berman.co.il
    פנייה באמצעות הפייסבוק: https://www.facebook.com/bermanbakery/
    פנייה באמצעות דואר אלקטרוני mail@berman.co.il


נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ– 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט. קבוצת ברמן מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
 

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו– Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בברמן ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלותלפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכזת הנגישות של החברה שפרטיה מופיעים בהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט


דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

 

פרטי רכז הנגישות במאפיית ברמן 

  • שם: נחמה כהן 
  • טלפון : 02-6522241
  • דואל :  nechama@berman.co.il

פרסום הצהרת הנגישות 

הצהרת הנגישות עודכנה ביום 25.6.2020